Lenny Kravitz: "The Resurrection"

Neulich fiel mir „Circus“ von Lenny Kravitz in die Hände. Darauf u.a. das sehr schöne und textlich für die Zwecke dieses Blogs sehr interessante „The Resurrection“. Kravitz hatte seinerzeit auch – zumindest auf der Europa-Tour – ein riesengroßes Kreuz im hinteren Teil der Bühne. Fast so eine Art Altar. Hat mich damals sehr beeindruckt.

Hier noch der Text:

If you could feel what I could feel
Well then you’d know His love is real
If you could hear what I could hear
Well then you’d know the King is near

The resurrection is here to stay
And He’s coming back again
The resurrection is here to stay
And He’s coming back again
To reclaim all His souls and set us free
The resurrection is here to say
That He’s coming back again

Look what He’s done to me
Now I am living in another space and time
He walked on the righteous path
To keep us from Satan’s wrath
We are not alone
And we’re going home

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.